niedziela, 1 marca 2020

Luty 2020r. - krótkie podsumowanie

Witam Was wszystkich serdecznie!
Od dłuższego czasu nie przygotowałam dla Was żadnego podsumowania miesiąca. Wybaczcie. Od razu mówię, że nie mogę obiecać Wam dużej ilości wpisów w ciągu 3-4 najbliższych miesięcy. Wracam na uczelnię... Mam nadzieję, że uda mi się jednak napisać kilka recenzji. Cóż, jak to się mówi, pożyjemy, zobaczymy. A teraz zapraszam na podsumowanie lutego 2020r.

Przeczytane książki:
  1. ,,Zanim zasnę" S. J. Watson - recenzja
  2. ,,Tak blisko..." Tammara Webber - recenzja
  3. ,,Tak krucho..." Tammara Webber - recenzja
Najlepsza książka: ,,Zanim zasnę''

Jak widzicie, wielkiego wyboru nie miałam. Spośród zaledwie trzech książek, które przeczytałam w ubiegłym miesiącu, to właśnie dzieło Watsona sprawiło, że nie mogłam spać po nocach, dlatego też ono otrzymało tytuł najlepszej książki lutego w moim prywatnym rankingu.
W marcu planuję odświeżyć sobie twórczość Doroty Terakowskiej, już nawet wypożyczyłam z biblioteki kilka powieści jej autorstwa. Teraz czytam ,,Samotność bogów", na swoją kolej czekają natomiast ,,Tam, gdzie spadają anioły" oraz ,,Poczwarka". 
A Wy jakie macie plany czytelnicze na ten miesiąc?
Z życzeniami miłej niedzieli,
Anna

1 komentarz: