środa, 30 września 2020

Wrzesień 2020 r. - posumowanie miesiąca

Cześć!
W poprzednim wpisie obiecałam Wam niespodziankę. Mogę Wam już chyba zdradzić, że chodziło mi o zorganizowanie 24-godzinnego maratonu czytelniczego. Nie wiem, czy uda mi się zrealizować ten plan, bo sprawy organizacyjne związane ze studiami zajmują mi ostatnio bardzo dużo czasu. Jednak myślę, że pewnie spróbuję się podjąć tego wyzwania dziś wieczorem, a relację będziecie mogli śledzić na bieżąco na instagramie.
Przechodząc do czytelniczego podsumowania września - musiałam się mocno nagłowić, które książki przeczytałam we wrześniu. Mam oczywiście specjalną listę, ale bez podziału na miesiące. Wspomogłam się więc zdjęciami z instagrama... Jeśli jakąś książkę pominęłam, z pewnością będziecie ona zawarta w posumowaniu roku 2020. 

Przeczytane książki:
1. ,,Perswazje" Jane Austen - recenzja
2. ,,Coraz większy mrok" Colleen Hoover - recenzja
3. ,,Noc w bibliotece" Agathy Christie
4. ,,19 razy Katherine" Johna Green
5. ,,Po pogrzebie" Agathy Christie
6. ,,Morderstwo odbędzie się..." Agathy Christie
7. ,,Srebrne skrzydła" Camilli Läckberg

Siedem książek to całkiem niezły wynik, mam jednak nadzieję, że w przyszłym miesiącu uda mi się go poprawić. (Uspokajam niecierpliwych - recenzja ,,Srebrnych skrzydeł" już powstaje; mam jednak w związku z tą powieścią mętlik w głowie i trudno mi ubrać w słowa, moje wrażenia po jej przeczytaniu).

Najlepsza książka: ,,19 razy Katherine" 

Jeśli chodzi o wybór najlepszej książki miesiąca, muszę przyznać, że było dość trudno. Właściwie rozważałam możliwość przyznania tego tytułu każdej z wyżej wymienionych książek (z wyjątkiem ,,Perswazji" i ,,Morderstwo odbędzie się..."). Książka Greena wydała mi się jednak najsympatyczniejsza. Co tu dużo mówić, ten autor pisze bardzo mądre książki, dające do myślenia, ale jednocześnie łatwo się je czyta i są po prostu zabawne. Tak więc padło na ,,19 razy Katherine".

Jeśli jesteście ciekawi, jakie są moje plany czytelnicze na najbliższy miesiąc, to zdradzę wam, że planuję kontynuować czytanie kryminałów Christie. Aktualnie czytam ,,Nemezis". Następne w kolejce są: ,,Poirot prowadzi śledztwo", ,,A. B. C.", ,,Zło czai się wszędzie", ,,Niedziela na wsi", ,,Kurtyna" i ,,Detektywi w służbie miłości". Jeśli czytaliście, którąkolwiek z tych książek - koniecznie dajcie znać w komentarzu co o nich myślicie. Tymczasem, to wszystko co dla Was przygotowałam. 

Pozdrawiam
Anna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz